Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2014, 29113 Km
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2014, 64292 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 12.290,- p/mnd klik hier
2014, 63521 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 12.500,- p/mnd klik hier
2014, 27000 Km
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2014, 44000 Km
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 12.790,- p/mnd klik hier
2014, 27391 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2015, 58194 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2015, 36900 Km
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2016, 48157 Km
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2016, 29928 Km
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2016, 35287 Km
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2016, 25024 Km
YAMAHA FJR 1300 AE EXPLORER
YAMAHA FJR 1300 AE EXPLORER
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2017, 45142 Km
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 13.490,- p/mnd klik hier
2017, 68772 Km
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 15.450,- p/mnd klik hier
2017, 12400 Km
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2018, 27000 Km
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 15.750,- p/mnd klik hier
2019, 25578 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion