Nieuwsbrief:

VOGE  500 DSX LX - 2024

€ 7.500,- € 8.599,-
Nieuw
Rood
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
voge - 500-dsx-lx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Nog een telg voor de DS-familie: de VOGE 500DSX LX!

Net als de DS combineert deze motorfiets veelzijdigheid aan betrouwbaarheid en rijplezier. En met de knappe spaakvelgen (19 inch vooraan en 17 inch aan de achterkant) en Metzeler Tourance banden voegt de 500DSX LX daar een avontuurlijke toets aan toe.

De 500DSX LX biedt, onder andere dankzij het koppelrijke en soepele tweecilinder motorblok, zowel vertrouwen als prestaties aan de avonturier in ons. Deze toermotor kan ook bogen op een uitstekend comfort en topcomponenten, essentiële kenmerken voor kilometervreters.

De 500DSX LX is voorzien van een BOSCH injectiesysteem, Nissin remmen, KYB veerelementen en LED verlichting ... en een aluminium kofferset, bestaande uit een topcase met zijkoffers.

Standaard uitrusting: middenstandaard, USB-aansluiting, verstelbaar windscherm, bagagerek, full color TFT dashboard met Bluetooth connectiviteit, een versnellingsindicator en bandenspanningsmeter.

Nu hoge korting op ons showroommodel: van €8599,- voor €8000,- 
Nu met nog extra wintersale showroom korting van €8599,- vóór €7500,-, aanbieding geldig t/m 31 maart 2024!

Kleur: Rood
Inclussief 3 delige kofferset!

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.

Opties en Accessoires:
35 kW uitvoering, ABS, Alarmverlichting, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Middenbok, USB Aansluiting, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1923 - In 1923 besloot BMW zich meer op motorfietsen te richten, omdat het Verdrag van Versailles de productie van vliegtuigen verbood. In dat jaar draaide Max Friz de Bayernmotor 90° in het frame en de eerste BMW-motorfiets die het eigen merk mocht voeren was een feit. Dit was de R 32. De motor had globaal dezelfde opbouw zoals die tot op de dag van vandaag door BMW wordt gebruikt: een langsgeplaatste, luchtgekoelde tweecilinderboxermotor met een aandrijfas naar het achterwiel.
© 2000 - 2024 Motoroccasion