Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 400 HPE SPORT - 2022

€ 12.799,- € 13.099,-
Garantie: Ja
Nieuw
Nero Meteora
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
MP3 400 New Model, Mega Actie door groot inkoopbeleid. Van 13099,- voor 12799 mega voorraad.
De perfecte balans tussen kracht en veelzijdigheid

Een evolutie gericht op een nog dynamischere belevenis van de metropolen. Geïnspireerd op de automotive sector is de Piaggio MP3 400 vernieuwd qua design, kleuren en functies, met toevoeging van al het benodigde vermogen voor de lange afstanden, maar met behoud van de typische wendbaarheid die hem altijd al onderscheidt. 

Piaggio MP3 530 hpe Exclusive
Als het beste nog niet goed genoeg is

De absolute top van het gamma, bestemd voor wie op de avant-garde van de driewielscooters wil rijden. Met extra automotive functies zoals cruise control, achteruitrijmodus met achteruitkijkcamera en BLIS-systeem legt de Piaggio MP3 530 hpe Exclusive de prestatie- en technologielat nu nog hoger. Een uniek product in het panorama van de twee- en driewielers en ideaal voor toekomstgerichte liefhebbers. 

- Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland.
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website.
 
Wilt u het rijden op een Piaggio MP3 ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl
 
Euro-Motor Hoevelaken
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Openingstijden: dinsdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00 en zaterdag van 9:00 t/m 16:00.

 






Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion