Nieuwsbrief:

KTM  890 DUKE R - 2023

Garantie: Ja
20420 Km
Blauw (mat) / Oranje
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
ktm - 890-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

KTM 890 Duke R – 2023 – 20.420 km – Nederlandse motor

Deze KTM 890 Duke R van 21 juli 2023 is de ultieme naked bike voor de sportieve rijder. Afkomstig van de eerste eigenaar en KTM Dealer onderhouden. De Duke R staat bekend als The Super Scalpel – messcherp in de bochten, licht, krachtig en ongelofelijk wendbaar.

Uitrusting en opties:

  • ABS

  • Boordcomputer

  • Handvatverwarming

  • Korte kentekenplaathouder

  • LED-achterlicht, koplamp, knipperlichten en dagrijverlichting

  • MSR (Motor Slip Regulation)

  • MTC (Motor Traction Control)

  • Quickshifter up/down

Review – Motor.nl:
"De 890 Duke R is een waanzinnig uitgebalanceerde naked bike. Lichtvoetig, met remmen en vering van topniveau, en een motorblok dat zowel rustig als extreem sportief kan. Een motor die je telkens weer doet glimlachen."

Waarom deze motor bijzonder is:

  • Krachtige 889cc tweecilinder met 121 pk

  • Topcomponenten zoals WP-vering en Brembo remmen

  • Sportief én geschikt voor langere ritten
Als je de motor wilt komen bekijken en/of een proefrit wilt maken, neem dan contact met ons op.

  • INRUIL:
    Inruil van een MOTOR en/of AUTO is mogelijk. Voor een indicatie mag u altijd even bellen, mailen of een whatsapp sturen.

    GARANTIE:
    Op alle nieuwe motoren wordt tenminste 2 jaar fabrieksgarantie gegeven. Dus op gebruikte motoren jonger dan 24 maanden zit nog de resterende fabrieksgarantie.

    Op alle motoren ouder dan 2 jaar wordt 3 maanden GARANTIE gegeven zonder meerprijs (garantievoorwaarden staan op onze website)

    Uitbreiden van garantie t/m 12 maanden is in bijna alle gevallen mogelijk in de vorm van Premium Garantie Pakketten (zie onze website)
     

    FINANCIERING, GEEN PROBLEEM !!
    Wij regelen dit via Numotorrijden.nl. Vaak kun je boetevrij aflossen, is geen aanbetaling nodig en kijken we gewoon wat het beste bij jou past.

    Heb je vragen of wil je weten wat er mogelijk is? Stuur gerust even een berichtje of bel ons even – helemaal vrijblijvend.


    .
  • .
    MOTOR ARENA
    Dubloen 14
    5751 PX Deurne
    Tel: 0493-750331
    Whatsapp: 06-20351867

    (Telefonisch bereikbaar van Ma t/m VR van 9:00u t/m 21:00u en Zaterdag van 10:00u t/m 17:00u)

    Openingstijden:

    Maandag: 09:00u t/m 18:00u
    Dinsdag: 09:00u t/m 18:00u
    Woensdag: GESLOTEN
    Donderdag: 09:00u t/m 18:00u
    Vrijdag: 09:00u t/m 18:00u
    Zaterdag: 10:00u t/m 17:00u

    Buiten de aangegeven openingstijden is een afspraak maken mogelijk.

    Disclaimer:
    De informatie in deze advertentie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Desondanks kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden, onvolledigheden of tussentijdse wijzigingen. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij adviseren geïnteresseerden altijd om zelf de gegevens te verifiëren en bij twijfel contact met ons op te nemen.


    .


Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Handvat verwarming, LED Achterlicht, LED Dagrijverlichting, LED Knipperlichten, LED Koplamp, MSR, Quickshifter up/down, MTC,




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Arena
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van FANTIC
© 2000 - 2025 Motoroccasion