Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HONDA  NT 650 V DEAUVILLE - 1999

Garantie: Ja
66099 Km
Goud
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
honda - nt-650-v-deauville
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden:

Een Nederlandse Honda NT 650 V Deauville uit 1999, met op dit moment 66.099 km op de teller. Deze motor heeft slechts twee eigenaren gehad en staat bekend als een betrouwbare en betaalbare tourmotor.

De motor ziet er nog netjes uit. Natuurlijk is hij gebruikt, maar hij is goed onderhouden en rijdt erg prettig. Hij stuurt soepel, rijdt comfortabel en is ideaal voor langere ritten dankzij de rechtop zitpositie en de goede windbescherming.

Qua bergruimte zit je goed: voorin zit een handig vakje en aan de zijkant twee geïntegreerde koffers, ideaal voor woon-werkverkeer of weekendjes weg.

De Deauville is zuinig, goed afgesteld rijdt hij ruim 1 op 20. Hij staat bekend als een sterke en degelijke motor voor dagelijks gebruik, maar is zeker ook geschikt voor vakantie, lange ritten of toertochten.

Opties:

  • Nieuwe voorband.
  • Hoog windscherm.
  • Slechts 2 eigenaren gehad.
  • Origineel NL.
  • Tweedelige geïntegreerde kofferset.
  • Oxford handvat verwarming.

Prijs: 1950.- of 38.- euro per maand! (zie onze site voor een financiering, www.rouvoetmotoren.nl)

Rouvoet motoren staat voor kwaliteit en zorgeloos motorrijden.
Daarom wordt iedere motor door ons professioneel gepoetst en technisch nagekeken.
Zo garanderen wij jou de zekerheid van een goede en betrouwbare occasion.

Optioneel kan je kiezen voor het Rouvoet afleverpakket: 3 maanden of 3000 km garantie met een onderhoudsbeurt voor €295.-. Zo stap je fris en zorgeloos op je nieuwe motor.

Bij Rouvoet Motoren kan je terecht voor:

Groot en klein onderhoud en reparatie aan alle merken motorfietsen.
• Verkoop van mooie en goede gebruikte motorfietsen, inruil van uw motorfiets.
• Verkoop van onderdelen en accessoires
• Winterstalling en opslag van motorfietsen.
• Schadeherstel van motorfietsen.
• Bandenservice.
• Verhuur van motoraanhanger.

Met vriendelijke groet,

Rouvoet Motoren
Nieuwe Havenweg 83 B
1216 BP Hilversum .

Tel : 035-6210343
WhatsApp: 06-18134257
www.rouvoetmotoren.nl
info@rouvoetmotoren.nl

 

  • Disclaimer: Wij doen ons best om onze teksten zo correct mogelijk weer te geven aan onze klanten. Eventuele schrijffouten zijn onder voorbehoud en U kunt geen rechten ontleden uit fouten in onze verkoopteksten.  
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rouvoet Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ENERGICA
© 2000 - 2025 Motoroccasion