Nieuwsbrief:

DUCATI  959 PANIGALE - 2016

Garantie: Ja
10782 Km
ROOD
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
ducati - 959-panigale
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Koppel: 107 Nm
Tankinhoud: 17 liter
Bekleding: Stof
Motor: 4-takt

…………..LET OP IN DE PERIODE VAN OKTOBER T/M FEBRUARI DE ZATERDAGEN OP AFSPRAAK GEOPEND……..


Aangeboden, zeer mooie Ducati Panigale 959 circuitmotor van bouwjaar 2016.

De km stand bedraagt 10800 km, waarvan aantoonbaar 10.500 straat km. De motor heeft na opbouw 2 trackdays vrij rijden gereden.

Recent volledig onderhoud gehad en tot in de puntjes in orde, zo vind je geen tweede!

Motor heeft ook een NL kenteken en is nieuw in Nederland geleverd.

Voorzien van:
- Mooie in kleur gespoten race kuipset incl race kuipframe
- GB racing blok protectie
- R&G tankgrips
- R&G ketting beschermer
- Remhendel protector Zeta
- Sbs dual Sinter race remblokken
- Rexxer race mapping
- Laptimer starlane gps 4 lite
- Quickshifter
- Metzeler TD slicks, 2 trackdays oud
- Nieuwe olie en filter ( Motul 300V)
- Nieuwe luchtfilter
- Nieuwe bougies
- Race remvloeistof Brembo
- Alle slijtage delen zijn in topstaat
- 2 sleutels, afgestempeld onderhoudsboekje, alles compleet.

Tevens kenteken aanwezig, mocht je hem
Weer willen ombouwen naar de straat.

Zeer mooie complete en zeker niet versleutelde circuitmotor helemaal klaar voor volgend seizoen!

Circuit Motor
Racemotor
Race Motor



Wij werken door de weeks voornamelijk op afspraak ( daarom is een belletje van te voren even makkelijker ) op zaterdag zijn wij openen van 10 - 16 uur.

Welkom bij Versteeg Motoren, specialist in het supersport en naked bike segment. Al onze motoren verkeren in topstaat! Inruil van een motor, auto is mogelijk.

Bekijk de uitgebreide foto rapportage en het overige aanbod motoren en diensten op: www.versteegmotoren.nl
Like en volg ons op Facebook : https://www.facebook.com/versteegmotoren.nl

Wij werken uitsluitend op afspraak van ma t/m vr en elke zaterdag geopend van 10-16 uur, daardoor bent u niet gebonden aan openingstijden.
Graag tot snel, de koffie staat voor u klaar!

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Circuitmotor, Gegarandeerd plezier, Rijklaar, Van een liefhebber




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Versteeg Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion