Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

BMW  R 1200 GS - 2013

Garantie: Nee
110523 Km
Alpine Wit
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te Koop: BMW R1200GS 2013 – De Ultieme Allroad Beleving

 



Ben je op zoek naar de perfecte combinatie van avontuur, comfort en prestaties? Deze BMW R1200GS uit 2013 staat klaar om jouw nieuwe reispartner te worden! Met zijn betrouwbare boxermotor en indrukwekkende veelzijdigheid is deze motor ideaal voor zowel lange toertochten als uitdagende offroad-avonturen.

 



Specificaties

  
 •    Bouwjaar: 2013

  
 •    Kilometerstand: 110.523 km


    •    Motorinhoud: 1.170 cc (Boxermotor met water-/luchtkoeling)

 
   •    Vermogen: 125 pk


    •    Transmissie: 6-versnellingen, cardanaandrijving

 



Uitrusting

  
 •    Rijmodi: Kies uit Rain, Road of Dynamic voor optimale prestaties in elke situatie.


    •    Elektronische vering (ESA): Pas je rijcomfort eenvoudig aan.


    •    ABS: Voor maximale veiligheid, ook op gladde ondergronden.


    •    Handvatverwarming: Blijf warm tijdens koude ritten.

    

 



Conditie

 


De motor verkeert in uitstekende staat, is Nederlands geleverd en altijd goed dealer onderhouden. 

 


Waarom deze BMW R1200GS?

  
 •    Veelzijdigheid: Van asfalt tot gravel, deze motor voelt zich overal thuis.

 
   •    Duurzaamheid: De legendarische BMW-kwaliteit, gebouwd om jarenlang plezier te bieden.


    •    Comfort: Geschikt voor zowel solo- als duo-ritten, met een ergonomisch ontwerp dat lange dagen in het zadel aangenaam maakt.

 



Prijs

 


Vraagprijs: € 8.150,-

 


Wees er snel bij, want deze BMW R1200GS uit 2013 is een gewilde motor onder echte liefhebbers! Interesse? Neem vandaag nog contact op voor meer informatie of een proefrit.

 



Grijp de kans om jouw volgende avontuur te starten – deze BMW wacht op jou!






De opties op deze motor:


X0190

ASC + Driving Modes

 


X0191

Dynamic ESA

 


X0192

LED Headlight

 


X0202

Daytime Running Lights

 


X0221

On-Board Computer Pro

 


X0230

Comfort Package

 


X0239

Dynamik-Paket 2

 


X0272

Preparation, Navigation Unit

 


X0350

Exhaust System, Chrome

 


X0386

Operating Instructions, Dutch

 


X0519

Heated Handlebar Grips

 


X0530

RDC

 


X0538

Cruise Control

 


X0589

Hand Protector

 


X0590

Direction Indicator LED White

 


X0681

Case Holder Left/Right

 


X0992

Control For Retailer Equipment


Deze prijs is op basis van zo mee zonder garantie.

Interesse? Bel/Whatsapp dan 0623329263 voor een bezichtiging (Geopend op afspraak).






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Bruyn Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van TINBOT
© 2000 - 2025 Motoroccasion