Nieuwsbrief:

BETA  RR 480 - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
Rood
beta - rr-480
beta - rr-480
beta - rr-480
beta - rr-480
beta - rr-480
beta - rr-480
beta - rr-480
beta - rr-480
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De 2025 Beta Enduro RR X-Pro

Ontdek Enduro-perfectie

Voor dit haar hebben de Beta Enduro modellen weer een update gehad met de RR X-Pro! De X-Pro-modellen vervangen de eerdere RR modellen waarmee Beta nu deze X-Pro, Race Edition en XTRainer enduro modellen levert. Er zijn acht modellen van RR X-Pro verkrijgbaar; de 125, 200, 250 en 300 2T modellen en de 350, 390, 430 en 480 4T modellen. Deze nieuwe X-Pro modellen zijn voorzien van een nieuw frame met 20 mm lagere zithoogte, een geheel nieuwe voorvork met enkele veer, elastomere stuurbevestigingen en een trekband om de voorvork. De geheel nieuwe ZF voorvork is lichter dan eerdere standaard RR-modellen door gebruik te maken van één veer in de rechter vorkpoot met een voorspanningsregelaar en een rebound in de linker voorpoot, terwijl alle vorkcompressie en rebound-demping aan de linkerkant worden afgehandeld. Om trillingen n het stuur te verminderen zijn er ook elastische stuurklemmen van Xtrig toegepast. Het ontwerp van het frame is overgenomen van de RR Race Editions. Dit nieuwe frame biedt een verbeterde controle door minder flex.

Deze kan ook als supermoto geleverd worden.

 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion